на Стоп !

Предполагам има много хора които са пътували на "стоп" няма начин да не им се случвало нещо подобно в следния разказ...

Следвайки всички правила на "как да спрем кола на автостоп от първото махане", стоях на някоя от последните спирки (коя точно е последната? ) на раздрънканата линия номер 5 и махах цяла вечност без нито една кола да се престраши поне да намали...

... докато не спря един черен Голф 2-ка, двувратка със затъмнени прозроци и провлачена неидентифицирана чалга от (забележи!) пращяща касетка.




Навеждам се радостно към шофьора и зяпнах: Отвътре ме посрещна една зализана физиономия на младеж , облечена с такива модерни дрехи които само един циганин би носил : Изтърканите с орнаменти тъмно сини дънки, бяла ризка с избродирани някакви турбогъзарски шарки, вдигната яка и каубойски заострени крокодилски обувки. Естествено лицето не беше нещо друго а именно чист замазан циганин който ми вика през отворения прозорец:

- Ко става ве брато, ш'са качваш ли?
Викам си брейй, какво впечатление съм оставил в тоя щом минавам за брато!
Когато му казах за къде съм исренно се надявах да е за всякъде другаде но НЕ и за Пловдив !
- Е много ясно закъде другаде! - ми отговори той и си помислих край, тоя твърдо е решил да ме качи дори и да пътувам за Русе-Елхово-Кричим-Каквото е там! Представих си цялото пътуване като на лента, отвличане, бой, изнасилване?, продаден в Италия или пък донор на някого за някви смешни пари - например 1000 лева

( в такъв случай по добре му услужи)


Поколебах се, но се постарах бързо да се отърся от тия абсурдни мисли - какво пък толкова, сега ми се отдава възможността да разбера дали има господ и дали му пука за мен!
Мятам се вътре и отвътре се откри колоритната гледка - кожен мазен волан, 3 GSM-а пъхнати в някакви изкъртени ниши от таблото, модерни цигански висулки на огледалото за обратно виждане...
...и естествено изтърканото по-горе въпросно касетофонче, което като видях колко белези има веднага ми стана ясно че някога е принадлежало на нечия друга кола...
(докато сменя касетките)


Започна:
- Ти студентче ли си а? Къде живееш в Пловдив?
изобщо не ми хареса начина по който тръгна разговора ама тъкмо да му отговоря и единия от GSMите (ултра модерна Нокиа) звънна... и видимо раздразнен вдига
- Алооо ! Пристигна ли ма? А? Дааа ! Даа ма - В София съм, тука на центъра... Е к'во... Как да не ми вярваш ма, К'во искаш да се чува?!? Ама ай... - и й затвори телефона.


Седим слушаме парчетата ТОП 100 "цинга манга" и телефона пак звъни:

Алоооо - ама най-нагло - Алоооо... Мария (тук някви думи на гръцки повтаря едно и също ) и затваря.
Обаче телефона пак звъни и той ми вика:
(естествено че всички цигани викат)


- Ейй тоз глух ли е бе, дейба идиота к'во само ми звъни !- и вдига, пак на гръцки повтаря и обяснява, ония отсреща очевидно обаче нищо не му разбира и тариката се опитва да му обясни на каквито други езици знае :

- Мария La morte! Aалоооо Maria La Morte ! ALOOO ! Дед бе дед !
Караме си мълчаливи такива, какво пък има си проблеми момчето и изведнъж се замислих какво е това морте морте и какъв е тоя Грък които се занимава с Циганя?
Телефона пак звъни, но той не вдига, натиска газта.
И докато си стоя ми проблясна (нали тинейджърските години яко метъл) имаше една група Мортишън пък и дори компилация нещо си Морт! и се Сетих <Морт> = умрял!!

Помислих си, тия циганите, каквито са дори и да пречукат някой едва ли някои би им казал нещо още повече, че и полицията изобщо не се занимава с тях. Този сигурно е някой сводник, лъже маже там бедните момиченца, да проституират в Гърция..

Реших, я чакай да го подпитам:
- Абе ти как се реши да ме качиш а ? - с надеждата да изкопча неговите намерения, не може току така да ме е качил, трябва да има нещо!

- Аве брато карам аз, глеам готин пич, симпатяга мое си закъсал - (сигурно е гей! няма начин с тия крокодилски обувки) - Ама то в днешно време не знаеш кой качваш ! Може да те пребият и да те ограбят, има толкова много дето не ги знаеш какви са, качват се при тебе, откъде знаеш какво може да ти се случи ?!!

:x

3 коментара:

Ominaeshi каза...

Хахахаха, ама как гадно си го описал само...

Аз и съм се возила и съм качвала на стоп и никога не е било страшно.

Последно качих един второкласник(!!!) от едно село до друго по пътя за вилата и по целия път му държах лекция за това колко опасно е да пътува на стоп и то в късния следобед. Обяснявах му как може да съм някаква психопатка и да ям деца (не ми се искаше да подхващам сексуалната тематика) и как докато е в колата ми няма какво да направи. Накрая го закарах до пред входната му врата в селото и се скарах на баба му, че го пускат така.

Fil каза...

Ахаха егати историята! Изтрепа рибата, брато :)

инж.Пламен Петков каза...

няма страшно бе, какво може да ти се случи?
те повечето които те качват си мислят че си някой бедняк дето няма пари за вкъщи , пък аз с лаптопа, фотоапарата, обективите в раницата :)
ще се радвам да споделя правилата на начинаещия стопаджия понататък