Kylie Style !

Влизам в Халите и естествено още от входа ме набелязаха онези момичета с досадните "добър ден, заповядайте" листовки. И този път както обикновенно ги подминах с бързо "не не благодаря" оправдание и доволен, че се измъквам една от тях ме догони:


- Ама чакайте не искате ли да спечелите билет за концерта на Кайли !

Е попълних едно талонче на Нокиа с мисълта че от тези глупави томболи за популяризиране на даден продукт никой не печели и...

... две седмици по късно едно учтиво момиче ми уреди среща в неделя с мацката вляво с един БИЛЕТ !!!! ;)

4 коментара:

Анонимен каза...

http://a308790.obiavi.portal.bg/Bileti_Za_Kaili_Minoug.html

Ominaeshi каза...

Бре, бре, а иначе не я ли харесваш?

Как става този номер- искам и аз да спечеля нещо...

Fil каза...

Аз се отказах да ходя на концерта. Но онзи, от когото щях да купя билета каза, че е пуснал 100 такива талончета и е спечелил един билет.

PS. Радвам се, че този блог се раздвижи.

Анонимен каза...

Ами не съм чак такъв голям фен, те хората месеци наред очакват това събитие ама ей само момичета имаше на тоя концерт и добре че са те да пазят място най-отпред :)
А такова пискане не бях чувал през живота си !
Преди концерта казваха, че тя ще пее българска песен "назад назад моме калино" (get back lassie kalino haha), тъй като било част от традицията във всяка държава в която има концерт да изпълнява местна известна песен - това естествено не се случи. И на въпроса "как беше" - да бяхте дошли :PpPpPp~